Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

søndag den 4. september 2011

Heldige asen.

Det er lige hvad Tobias er. I den pakke som jeg fik at Mette i pakkelegen var der også en gave til Tobias. Hmmm tror der er en lille dreng som har charmet sig lige ind i Mettes hjerte, som Rebecca har charmet sig ind i mit. Mette ved at jeg har en lige så stor forkærlighed for Molo som hun. Tror måske at det var derfor at hun havde medsendt denne gave til Tobias.
De er bare så fine men der går desværre et stykke tid før han skal have dem på for det er en str. 92. Pyt det er dejligt at have noget lækkert i skabet som han kan komme i senere. De bliver lagt ind til de andre lækre ting jeg har købt på forhånd.

1 kommentar:

  1. Du kan tro han har charmeret sig ind i mit hjerte! Han er bare en sød og kærlig dreng.... Som med det første smil gik lige ind! Tænkte det lige var Tobias, det klær ham så godt med farver og stjerner! Dejligt med små pakker der kan bruges;)

    SvarSlet