Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

fredag den 30. september 2011

Forberedelse til blogtræf

I morgen skal jeg endnu en gang til blogtræf hos Lene. Det bliver super hyggeligt og denne gang er temaet æsker. Der vil dog også være mulighed for at sy etuier til mobilen, nøglesnorer, hækle og hvad man nu end har lyst til. Glæder mig meget til at skulle være sammen med en flok kreative piger samt få lavet noget af det som står på to do listen. Har nemlig fået nogle æsker af naboen som jeg skulle gøre noget ved og nu har jeg muligheden. Glæder mig til at Joan skal vise hvad hun kan med papir. Hun er en ørn til at forvandle almindelige kedelige ting til noget fedt og farvestrålende. Sidst havde Lene sørget for mad til os men vi aftalte at det skulle laves om til næste gang. Så denne gang bliver det sammenskudsgilde og jeg har meldt mig til at bage kage. Kan du gætte hvad jeg skal bage??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar