Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

fredag den 23. september 2011

Lidt fra arvekassen.

Vi har været så heldig at arve nogle ting fra min kusine. Hendes børn er efterhånden blevet så store at de ikke bruger juniordyne mere eller også syntes den mindste ikke at det var sejt nok. Når man er dreng som lige er startet i skole skal det sikkert være med Cars ;)
I kassen var dette lækre sæt med de klassiske Brio figurer. Jeg er total solgt for jeg er blevet en Brio fanatiker. Jeg ELSKER Brio's produkter. De har stil, er holdbare, skønne farver, er klassiske og så er de sjove at lege med.
Tror at jeg vil prøve at samle al Tobias Brio legetøj så jeg kan se hvor stor samlingen er blevet. Kan ikke udelukke at jeg er færdig med at købe Brio legetøj. Elsker det helt vildt og det bringer også minder fra min egen barndom.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar