Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

lørdag den 24. september 2011

Mormor samling

Da jeg var på bagagerumsmarked sidst købte jeg også dette saltkar. Det er dog ikke til mig selv med til en rigtig god veninde Mette.
Hun har længe kigget efter et saltkar til at hænge på væggen men har ikke fundet det rigtige. Jeg havde set på nogle billeder fra hendes køkken at hun havde et par stykker i denne her serie og da jeg så fandt saltkaret var jeg ikke i tvivl om at det skulle med hjem. Skrev til Mette og hun blev meget glad.
Efterfølgende er jeg selv blevet lidt forelsket i serien. Har været ved at søge lidt på det og hold da fast hvor er der mange fede ting i serien. Sendte et link til Mette og nu er vi blevet enige om at vi vil til at samle på det. Kald os bare mormor 1 & 2. Vi syntes det er en fed, retro og kitch serie.

1 kommentar:

  1. Det er bare såå flot! Du er en skat <3

    Jeg drejede ind forbi et loppemarked idag efter arbejde, men fandt ikke noget....det var mest "nyt" skrammel...nu kommer min svigermor hjem fra Ungarn, hun kender en masse steder hvor der er loppemarkeder :)) Jagten er officielt gået ind!

    SvarSlet