Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

onsdag den 21. september 2011

Stof fra en venlig sjæl

Jeg har været så heldig at få denne samling af fine stoffer af en af pigerne fra min mødregruppe. De skal til at renovere deres overetage og i den forbindelse skulle der ryddes op. Hun fandt noget stof og tænkte på mig. Dejligt. Hun sendte mig en mms med teksten Er det noget for dig? Jeg svarede ja med det samme. Samme eftermiddag hang der en pose på min dør. Hun havde været forbi med det selvom jeg ikke var hjemme.
Tak søde Lene. Jeg lover at finde et godt kreativ projekt til det fine stof.

2 kommentarer:

  1. wauw, hvor fedt!!! det havde jeg også sagt ja til :D spændende at se hvad du tryller det om til :D

    SvarSlet
  2. Jeg har ikke bestemt hvad det skal være endnu for jeg har et par hængepartier som skal være færdig først :)

    SvarSlet