Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

fredag den 16. september 2011

Efterlysning - Savnet.


Vores skønne lille Tiger er forsvundet. Vi har ikke set hende siden søndag eftermiddag. Hun kom ikke hjem om natten hvilket undrede os. Jeg havde en mærkelig fornemmelse i maven men slog den hen. Da Lasse kom hjem fra arbejde tjekkede han vejene i området for at sikre sig at hun ikke lå der og var kørt ned. Jeg havde været rundt hos naboerne for at høre om de havde set hende. Intet spor af hende.
Jeg kan virkelig ikke for stå hvor hun er henne. Tanken om at hun måske er kørt over eller er lukket inde i et skur et sted er næsten ikke til at holde ud. Gad virkelig godt have vished om hvad der er sket med hende. Savner hende helt enormt. Sofaen er så tom når Tobias er blevet puttet. Tobias kigger også efter hende når vi står op for hun ligger jo ikke der hvor hun plejer. Han savner at jagte hende gennem stuen og prøve at fange hende i sofaen. Vi har meldt hende savnet hos Dansk Katteregister for hun er heldigvis øretatoveret.

Hvis du ser hende må du meget gerne kontakte mig på 20 32 55 67. Vil gerne have vished og hendes færden.

3 kommentarer:

  1. Godt at høre at hun er kommet hjem igen, måske hun har hørt at hun var efterlyst ?
    Nu har Tobias igen nogen at jagte.
    Knus mormor

    SvarSlet
  2. nårh pyha, jeg kan forstå på den første kommentar at det lille pus er vendt hjem igen. Pyha!!

    Har du fået min pakke Lene? Jeg er så spændt på om det var noget du kunne bruge :D

    SvarSlet
  3. Vi har selv en kat der har været savnet siden sommer sidste år. Vi ved godt han desværre ikke er hos os længere :(
    Så ved hvordan du har det. Men håber inderligt du får dit pus tilbage. Knus herfra

    SvarSlet