Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

søndag den 18. september 2011

Små blå væsner fra barndommen

Jeg er blevet fuldstændig forelsket i Smølferne igen. De er bare så nuser og husker tilbage til barndommen hvor man hørte Johnny Reimar sang smølfesangen og de gange man har sidden om morgenen med sin yoghurt og set Smølfterne. Da jeg så så at Kirkesjov havde fået en ny sending smølfestof hjem så måtte jeg bare slå til. Købte et fint stykke som er meget klar i farverne. Nu skal jeg bare finde ud af hvad det skal bruges til. Har allerede et stykke som jeg fik i en byttehandel med Kirkesjov. Det stykke har jeg fundet et projekt til som snart kommer her på bloggen. Krydser fingre for at det lykkes ellers kommer det ikke på. Hi hi hi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar